بیندیش

خرید بک لینک
من برای ساختن یک زندگی خوب٫ شانس های زیادی داشتم...اما تک تکشون رو از دست دادم...انگار که دنیا از من عبور کرده...و من هم............اگه احساس می کردم که میشد ادامه داد...ادامه می دادم...ولی............منو ببخش...با هم دیگه مهربون باشید... + نوشته شده در شنبه یازدهم شهریور ۱۴۰۲ ساعت 12:38 توسط شاگرد تنبل سابق  |  بیندیش...

ما را در سایت بیندیش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: يکشنبه 12 شهريور 1402 ساعت: 19:32

صفحه بندی